snart dags att krama kudden

då är det snart dags att krama kudden. ärligt talat så är jag heeelt slut! var ju uppe vid 7 imorse och stressade iväg till skolan och så när man kommer dit så har jag redan sportlov? haha snacka om att jag är tjejen som håller koll ;) dessutom var jag hos linda i 3 timmar också och de tar på en ska ni veta. men de är så roligt också :) finns ingen bättre miljö som jag hellre skulle vistas i. när jag kom hem vid 20 tiden så var jag ute med hundarna och gav dom mat och efter de tog jag ett bad, så skönt! och nu sitter jag här vid datan med en stor kopp te och ska strax gå och lägga mig. ska gå upp rätt tidigt imorgon tänkte jag, jag ska köpa kontant-kort till mobilen och ett par nya mjukisbyxor. och sen skulle linda höra av sig på förmiddagen så kommer hon och hämtar mig så ska vi fixa i stallet och förbereda inför ponnyridningen som börjar på lördag.men nu måste jag hoppa i sängen, börjar bli jättetrött!

sov gott!!
kram ♥

milo i höstas förra året


billie's mamma bonita & hans pappa picazzo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0