ska ut på långprommis med billie

hej på er!
nu ska jag och billie ut på en långprommis! ska bli jättemysigt, det snöade så mycket när  jag kom från skolan så jag väntade en stund och hoppades på att det skulle sluta och det gjorde de också och solen har tittat fram nu så de är ju lite mysigt. vi ska öva på inkallning, gå fot och lite olika trix som vi övar på. håller på och lära honom att "halta" alltså hoppa på tre ben. vi blir nog borta i 40-50 min, det behöver han, få springa av sig lite :) men nu ska jag sätta på mig mina termobyxer och gå ut! hörs sen
Kramar


Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj, vad mycket snö ni har. Vi har snö också, men den är inte lika vit och fin. Hoppas ni fick en härlig promenad.

2011-02-22 @ 15:33:17
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tack för tipset om hemsidan!

2011-02-23 @ 19:58:03
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0