en dag i stallet

hej på er!
glömde skriva igår efter att jag & billie hade varit på långprommis! men allt gick bra och billie tyckte de var superkul att hoppa i den djupa lössnön :) efter det var jag uppe i handen centrum och träffade ebba en snabbis. och idag har jag varit i stallet hela dagen! har varit i linda pettersson's stall och hjälpt till samt varit med madelene. det har varit kul & mysigt med tanke på hur längesen sist det var att jag var i ett stall en hel dag. kom hem för 45 minuter sen, tog ut hundarna & gav dom middag och nu sitter jag själv och äter mina nudlar som är min middag idag. har inte riktigt hunnit tina ännu men håller på ;) haha! imorgon ska jag nog till stallet igen för linda behöver lite hjälp. sen ska jag hjälpa henne nu i kommande vecka för hon ska ha ponnyridning i kungsan (kungsträdgården) så då kommer jag vara där och hjälpa till. och ni som undrar vem linda pettersson är så kan jag tala om att hon var sveriges lucia 1999, och har en show under namnet "Linda & the ministars" där hon uppträder med sina djur.

kramar ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0