dags att åka!

hej!

snart kommer linda och hämtar mig så det blir ett kort inlägg. idag har jag varit på en längprommis med milo & billie :) dom blev så glada över att få springa av sig och hoppa & studsa i den djupa snön. innan det var jag och handlade på ica maxi, köpte ett par gråa mjukisbyxor för bara 99:- kr, ganska billigt! linda och jag ska förbereda det sista i stallet inför imorgon och sen åker vi nog och käkar lunch någonstans. ikväll ska jag hem till min pojkvän och han bad mig faktiskt ta med milo & billie, sånt uppskattas verkligen! :) när pojkvännen ber om att man ska ta med sig sina hundar. det värmer♥ skulle tagit med dom hem till honom hur som helst men det var så gulligt att han bad mig att ta med dom :) nu ska jag dricka upp min energidricka och byta om till stallkläder så hörs vi kanske när jag kommer hem, beror på när jag kommer hem och hur trött jag är haha! men annars får ni ha en härlig fredag!

kramar♥ mina fina pojkar!!♥

Kommentarer
Postat av: Britt-Inger

Fina hundar du har /Britt-Inger

2011-07-20 @ 16:52:51
URL: http://cabam-cabam.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0