busväder

hej på er!

sitter hemma hos min pojkvän, kom precis hem från skolan, men va bara där ett tag för vi har tydligen fått sportlov idag vilket jag inte hade någon aning om så det var bara att vända i skolan och åka hit. hundarna & jag sov här inatt så fick dom vara kvar här under dagen. vilket busväder det är ute! det bara snöra och snöra .. nu ska jag ta något att äta sen blir det nog ut till stallet igen efter jag varit hemma och lämnat hundarna. brrr! kallt ute idag!! ska leta fram mina varmaste kläder och käka något så man håller värmen ute i kylan. madelene kommer också till stallet idag men lite senare för hon har skola!

vi hörs senare!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0