trevlig överraskning!

gådagens hiss; igår var jag och billie på valpkurs och allting gick jättebra! hon sa att vi hade en fin kontakt mellan varandra och att han lyssnade bra på mig och mina signaler. det är alltid kul att höra! då har jag gjort ett bra jobb så här långt. när vi kom hem efter våran valpkurs som pågick i 1 och en halv timme så var båda hungriga och trötta. på köksbordet hemma låg expressen och en hundbok. en hundbok av fredrik steen/hundcoachen. så varje tisdag kommer en ny bok av fredrik steen. den boken jag fick är den 3:e av av 8 stycken. boken jag fick heter aktivering, lek och motion. nästa bok som kommer i butik är härliga hundliv och finns i butik 7-8 september.
(man får boken vid köp av tidningen, 69 kronor)

när andra nummer kommer:
- hund möter hund, 14-15 sept
- bli din hunds ledare, 21-22 sept
- trygg och säker hund, 28-29 sept
och sista boken heter vinn din hunds förtroende och finns i butik 5-6 okt!

nu ska jag äta lite frukost som består av min favorit yoghurt och en äggmacka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0