nya tider, nya tag

hej på er!
har varit lite frånvarande här på bloggen, av någon andledning. har haft ganska mycket att göra o så. idag kom tidningen härliga hund i brevlådan, en härlig överraskning! ska lägga mig och läsa den ikväll, det stod ganska mycket om den gamla hunden, vilket berör mig eftersom milo är 11 år gammal. min plutt ♥ idag har jag varit i skolan o så. när jag kom hem så var jag på en långpromenad med hundarna, dom fick vara lösa som dom älskar och billie lyssnar bra. bäst lyssnar han när vi är själva på promenader och träningar. så från och med idag ska jag gå ut med billie o milo var för sig. för att jag ska kunna fokucera på just dom när vi är ute. dels är det bra för billie också eftersom han behöver mycket träning.

imorgon ska jag till läkaren så blir hemma hela dagen så då ska jag hitta på något kul med hundarna, häng med då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0