söndag hos bea

hej på er!

idag har jag,alma,billie och milo varit hos beatrice hela dagen. de har varit jättemysigt och vi gick på en lång skogspromenad i söderbyskogen. molly, billie och milo tyckte de var jätteskönt att springa av sig i skogen. efter det gick vi tillbaka till bea och käkade en jättegod "höstgryta" men potatismos, mums! sen kollade vi lite barnfilmer. lejonkungen bland annat, oh min favoritfilm!! förra helgen var jag hos angelica med killarna också, de var riktigt mysigt. första gången billie besökte ett stall också. vi mätte killarna också och milo är 31,5 cm i manken och billie är 39 cm! stor kille och jag var samma vecka förbi djuraffären och vägde billie och han väger 6,4 kg! får se om jag går förbi djuraffären imorgon också o väger honom, kan vara lite kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0