så håller du tassarna i gott skick!

nu när det blir allt mer blött och kallt ute och mörkret kryper över oss allt tidigare för varje dag som går, nu klär vi oss varmare, tycker jag man bör lägga lite mera fokus på hundarnas tassar, om inte, så kanske i förebyggande syfte. jag märker på milo att hans tassar blir lite hårdare på vinterhalvåret och lite mjukare under sommaren. därför använder jag fyra ess, hundsalva som är en mjukgörande salva, fyra ess förebygger även isbildning mellan tramdynorna på vintern och dessutom skyddar mot uttorkning (vägsalt). den kommer jag använda i vinter jättemycket, jag använder den nu också på milo och billie för att hålla tassarna mjuka och fina. finns att köpa i djurbutiker, jag betalade 75:- kronor för min.


Kommentarer
Postat av: Frida Daun

SV: hej! Javisst, alla smycken som ligger uppe (förutom i galleri/namnsmycken. de som är överstrukna är sålda) är till salu.



söt hund :)

2010-10-12 @ 14:38:25
URL: http://fsmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0