trist väder & lite plugg!

kom precis hem från skolan. gud så tråkigt väder det är ute! det regnar och blåser. och det ska det tydligen göra i en vecka .. jag som hade tänkt ta en powerwalk efter skolan men jag har ingen lust att få en kall dusch på köpet. sitter just nu och skriver på ett engelskaarbete som ska vara klart nästa vecka, sen ska jag fylla ut en träningsdagbok också så att den blir klar tills på torsdag. jag slänger nog in ett till recept senare efter jag pluggat ett tag för det kan vara lite mysigt att baka lite och umgås med hunden inomhus i detta busväder. jag tänkte också att jag skulle gått på en långpromenad med milo i skogen, fast det är ju så trisk väder & blött i backen så känner inte riktigt för det idag. men o andra sidan så jag har inte varit på någon längre promenad den här veckan och jag har dessutom planer inför helgen så jag får väl pallra mig ut i alla fall. som ordspråket heter " det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0