perfekt dag!

idag slutade jag tidigt från skolan, det var sååå skönt! jag åkte hem och gick ut med milo. sen satte jag mig på framsidan och solade. solade i en timme mellan 15-16 och fick faktiskt färg! jag har hört att vårsolen ska ta bäst och vara starkast så man får passa på nu när det är så fina dagar att gå ut och sola lite :) min kompis ellinore ringde idag så jag kom hem till henne på en fika, de var mysigt♥ vi har inte sets på hur länge som helst så var verkligen kul att få träffa henne! vi bestämde även att vi ska börja powerwalka på tisdagar för att komma i from inför sommaren och för att träffas & umgås lite.


jag och ellinore, för läänge sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0