midsommar planer

klippte milo's klor idag och filade. allt gick jättebra och milo satt snällt medans jag höll på att klippa. duktig kille ♥ imorgon får jag blider på lilla valpen som blir 4 veckor, en stoor kille. uppfödaren kommer skicka bilder på honom som jag kommer lägga ut här på bloggen.

pratade precis med angelica i telefonen, hon ska eventuellt med upp till mitt landställe med min familj över midsommar. det vore mysigt om hon kunde följa med. hon tar med sin dvärjpudel kasper på 13 år också. vi åker på torsdag och kommer hem på söndag. precis lagom tid att vara borta tycker jag.

- vad ska ni hitta på på midsommar?


min & angelicas låt, många minnen till den här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0