shopping av valpsaker med mamma

jag och min mamma var uppe tidigt idag och köpte de sista sakerna till valpen :) det blev två olika stora halsband, ett svart lite mindre och ett rött lite större som han får ha tills han nästan växt klart då köper jag ett snyggt läderhalsband! mamma hade varit på ikea förra veckan och köpt en röd filt sen var vi förbi CRT och köpe en beige filt med svarta hundtassar på :) sen köpte vi också en stor vattenskål som milo och valpen får dela på, bättre de än att köpa ny mat och vattenskål i svartvitt med hundben på. sen får valpen ju självklart en större matskål när han växt till sig.










Kommentarer
Postat av: Elin H

Jättefin blogg och vilken underbar valp du ska köpa! Älskar merle-färgerna. Lycka till med allt, kram.

2010-07-13 @ 20:19:18
URL: http://elinshundar.hundbenet.se
Postat av: anna

Tack vad roligt att du tycker det! Ja färgerna är helt underbara :) Tack så mycket jag hoppas också att allt kommer gå bra, kram

2010-07-13 @ 23:37:33
URL: http://duochdinhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0