royal canin

idag har jag varit på banken och på djuraffären och köpt royal canin's valpstart paket för 99:-. jag fick även med en jättefin fodertunna, egentligen får man bara en fodertunna om man köper 6-8 kg mat, men jag fick med den i all fall så det var ju snällt, jag behöver ju en extra nu. det känns fortfarande lite overkligt, får nypa mig i armen med jämna mellanrum för att se om jag drömmer eller inte. hittils så är det ingen dröm så får hoppas att det inte är det då, hehe.












 


Kommentarer
Postat av: Anneli

svar: tack för att du röstade på min blogg. Och det är kul att du ville vara med i den andra tävlingen också, den om namnsmycket.

2010-07-19 @ 14:50:56
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0