lite tid över

nu ligger lilla billie och sover efter att ha varit ute på en liten promenad och fått sin lunch. idag väckte han mig halv 7 på morgonen, så det var ju bara att stiga upp. det är inte så jobbigt som många tror.man lägger sig lite tidigare på kvällarna bara :) sen tycker jag personligen det är jättemysigt att ha någon att pyssla om hela tiden, någon man måste se efter. fast just nu så sover han och det ska han få fortsätta med. jag tog en snabbdusch men lämnade dörren öppen så jag skulle höra om de hände nått. jag ska snart öppna upp på baksidan igen så han kan springa ut och in som han vill. jag hämatde honom i förrigår och han har varken kissat eller bajsat inne sen han kom hit :) känner mig lite stolt över det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0