en dag kvar!

idag är det bara en dag kvar tills jag och min bror åker och hämtar hem min lilla underbara valp!! klockan är nu 00:38 och jag har precis städat klart. har plockat undan o så satt de inte är stökigt eller damigt när valpen anländer. sen har jag fått lånat en transportbur utav angelica som valpen får färdas i när vi hämtar honom. shit vad klockan är mycket, men jag är inte trött. hehe är bara så glad o vill att timmarna ska rusa förbi. det är en helt underbar och overklig känsla. för ett år sedan fick jag en tilllåtelse av min pappa att skaffa en till hund, och imorgon hämtar vi honom. det känns så overkligt fast ändå så verkligt. går inte att beskriva så bra .. men jag måste sova nu så det blir morgon snabbare för imorgon ska jag försöka få tag på en royal canin fodertunna!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vad spännande. Hoppas tiden går superfort tills det är dax att hämta hem det lilla charmtrollet.



Det finns en tävling som jag är med på, kanske du vill vara med också? Kolla in min blogg hur man ska göra.

2010-07-19 @ 10:09:37
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0