dags att åka

nu ska jag alldeles strax åka till angelica i gnesta. milo är som sagt inte med mig för han har en liten egen "semester" med min pappa uppe på vårat landställe i hudiksvall. och nu när det är varm ute och inne så tänk på att inte lämna era hundar ensamna i bilen!!! bilen blir snabbt varm och omvandlas till en dödsfälla. detta händer många hundar varje år och det skär i hjärtat varje gång jag läser om det. så snälla tänk på det. om ni nu måste lämna hunden i bilen i en kort stund så ställ bilen i skuggan och veva ner alla rutor i bilen, inte helt, men så det kommer in frisk luft och ha en skål med friskt och kallt vatten i bilen sen skynda er med det ni ska göra!

slänger in en bild på milo, jag saknar dig killen! ♥

Kommentarer
Postat av: Anneli + vavvorna

Åh, vilken superfin bild på Milo.

2010-07-14 @ 20:57:18
URL: http://chitassar.blogg.se/
Postat av: anna

tack!

2010-07-17 @ 14:36:36
URL: http://duochdinhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0