åker bort

jag åker nog till angelica imorgon. milo följer inte med för han är med pappa på landet och myser :) fick ett sms igår av pappa där han skrev "jag älskar milo" så gulligt pappa :) pappa stortrivs verkligen med honom och milo är annars med mig hela tiden så han fick följa med pappa upp till landet. de mår bägge bra utav! men jag åker nog till angelica imorgon eller ikväll, vi får se, sen åker hon nog med till haninge om jag inte ska ut och segla på torsdagen. sen så åker jag ju och hämtar hem valpen på söndag också :) inget är bestämt ännu så vi får se vad som händer. nu ska jag i alla fall åka och bada med brorsans fina flickvän maria ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0