valpkurs

har inte kunnat uppdatera mig p.g.a att jag har varit hos min bästa vän angelica i gnesta i 5 dagar, och givetvis var mina två älsklingar med. jag och billie har idag också anmält oss till en spännande valpkurs, mer info kommer! idag har jag tvättat och storstädat hela huset, vet inte riktigt varför men jag kände att det behövdes. jag och billie har varit på en skogspromenad rund en dam lite bakom därifrån vi bor. allting gick jättebra och han går fot av sig själv och håller sig kring mig hela tiden. men det är inte så konstigt eftersom han är en vallhund och har dom instinkterna. han gick för det mesta lös, på dit och hem vägen här i radhusområdet var han kopplad. han går nu också jättebra i kopplet och drar ingenting utan går snällt på min vänsta sida. just nu ligger han och sover under datastolen jag sitter på, han vill vara nära mamma hela tiden, vilket inte gör mig någonting. milo åkte med pappa upp till landet idag för att få lite egen tid och en liten pause från billie. i tisdags blev billie 10 veckor :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0