lite nytt!

vill börja med att tacka min underbara pappa som alltid ställer upp och alltid finns där. tack! han hjälpta mig nämligen i helgen med billie för jag var ute och träffade lite kompisar så var pappa hundvakt. när han väl satt hundvakt har jag varit och köpt lite kläder och en massa nya prylar. var förbi ica maxi och köpte en hundkokbok och två tidningar, vill börja prenumerera på någon av dem så kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle ta så köpta båda. nu har jag läst igenom båda och jag tror jag har kommit fram till ett beslut. vad tycker ni? vilken av dessa tidningar föredrar ni?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag gillar båda tidningarna, men jag skulle välja Härliga Hund.

2010-08-01 @ 23:01:52
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: anna

okej, ah jag tyckte faktiskt bättre om den!

2010-08-06 @ 15:15:09
URL: http://duochdinhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0