i taket lyser stjärnorna

hej,
idag är det tråkigt väder ute så det blir att titta på film hela dagen och läsa. billie avslutade precis sin lunch så ska gå ut med honom om 10 minuter. sen tänkte jag kolla på i taket lyser stjärnorna som är en film som handlar om en flicka som har en mamma som har canser. och hennes och mammans kamp om att övervinna cansern. den är otroligt bra! ebba min kompis kommer nog över och kollar på film också. jag tänkte baka lite senare idag också så häng med då så lägger jag även upp receptet och sätter betyg på bakverket!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, i taket lyser stjärnorna den har jag sett! Grymt bra! Fast jag hatar att sitta och lipa åt filmer, så sorlig! :( nej jag gör inte så mycket, sitter här bara :P

2010-08-07 @ 14:56:45
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0