finbesök

alldeles strax kommer min bästa kompis angelica och hennes schäfer/boder collie valp på snart år och hälsar på! dom är här i haninge hos angelicas storesyster och bestämde sig för att när dom ändå var här att komma och hälsa på mig o billie och milo. billie, milo och jag var ju hos angelica i gnesta för ungefär två veckor sen, så undrar hur dom kommer reagera på varandra idag. första gången blev balto ganska orolig och skällde mycket, billie var hur lugn som helst och gick bara o vifta på svansen. men det går nog bättre idag. dom kanske känner igen varandra. dom ska iaf hälsa på varandra utomhus innan vi släpper in dom hos mig.


på bilden; angelica och balto på besök i våras, träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0