filmkväll

jag bakade ingenting idag, jag orkade inte. jag ska göra det imorgon istället. och jag tänkte att ni besökare kunde få välja om jag ska ta ett recept på en maträtt eller hundgodis. så lägger jag upp det imorgon, och bakar de om jag har ingridienser hemma. just nu har jag, min lillasyster och en kompis tittat på harry potter, den 3:e filmen tror jag de var vi såg. är inte så insatt i harry potter .. billie ligger och sover. han har överskottsenergi idag för vi var inte varit på någon "lång promenad" eftersom det har öst ner regn så de har inte varit nått trevligt väder att promenera i. men imorgon, oavsett väder, ska vi gå iaf. nu vet jag inte om dom andra orkar titta på någon till film. jag är ganska trött o skulle kunna gå och lägga mig och läsa lite i min bok. men vi får se vad dom andra vill .. jag ska prata med dom nu och ta en kopp tea! vi hörs imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0