dags att byta foder?

gormorgon på er!
igår var jag och min pappa och handlade hundfoder. billie fick royal canin's tillväxt foder mediun 32 och till milo tyckte jag att det var dags att byta foder. milo åt innan doggy's hundmat och det funkade bra, men jag visste att det inte var ett så bra foder. så när vi var och handlade såg jag Magnusson Petfood, och det fodret har jag läst väldigt mycket om. det är tillexempel det enda ugnsbakade torrfodret där köttet är uteslutet och färskt. det är också svenskt kött, färska ägg och kallpressad rapsolja samt färska morötter. det låter för mig som ett toppen foder så vi köpte de och milo älskade det! fodret passar bra till stora & små hundar. såsom valpar och gamla hundar. idag ska jag och billie på valpkurs klockan 18:30. men jag hinner nog blogga om det lite senare nu ska jag gå och laga lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0