boka tid

hej på er ,

vi sov fram till halv 12 idag, rekord!! nu har killarna varit ute på morgonpromenaden och avslutade precis sin frukost. jag håller på och tränar billie vara ensam hemma, igår var jag borta i en timme och allt gick jättebra och han hade inte gjort något inomhus. idag ska jag cykla iväg till haninge djurklinik i kolartorp och boka vaccination till billie, han blir ju 12 veckor nästa vecka. jag blir väl borta lite längre än en timme, men han måste lära sig nu. jag börjar ju skolan om en vecka. har visserligen dagmatte som kommer 1 gång om dagen men han måste lära sig att vara ensam. nu ska jag avsluta min frukost och gå ut med milo och billie igen sen cyklar jag iväg. ps: min valpkurs börjar den 22 augusti klockan 10 på morgonen. spännande de ska bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0