planerna för valborg är spikade!

hej på er!
nu kommer ju våren på riktigt känns det som! på fredag är det valborg och jag och min bästa kompis
angelica har bestämt att i år blir det en mysig hemmakväll med hundarna istället för att vara ute och ränna angelica bor i gnesta så hon kommer åka in till stockholms central och vara framme vid 3 tiden så åker vi till kungens kuva för att byta ett halsband hon köpt till sin valp som tyvärr var alldeles för stort. balto, som han heter är en schäfer blandat med border collie. han kommer även att följa med oss till hööks för att prova ett nytt halsband. och jag kan avslöja att det är en jätterea inne på hööks läderhalsband för hundar! så jag ska också ta med en slant för att se om jag kan hitta nått fint halsband till milo. efter det åker vi hem till mig och grillar och till de äter vi klyftpotatis, smarrigt! det kommer bli sjukt mysigt och efter maten tar vi ut hundarna på en långpromenad och sen ska vi hem och titta på film och mysa i soffan. jag kommer på torsdags kvällen även baka till hundarna, dom måste ju också få lite lyx när det är valborg. angelica eller balto vet ingenting om min lilla överraskning, så det ska bli kul att se deras miner :) vilka kakor jag ska baka vet jag inte ännu, men det kan ni läsa om på torsdag och receptet lägger jag självklart upp!

vad har ni för planer inför valborg? något som kan vara kul är att ni också kanske bakar nått smarrigt till era fyrbenta vänner!
kram på er, anna

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: okej behöver ditt bidrag då hih som det står i tävlingsreglerna

2010-04-28 @ 11:12:41
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anneli

Hinner du träffa mig också ifall du ska träffa din kompis Angelica nu på fredag? Himmelska Hundar ligger på Hedinsgatan vid Karlaplan, uppgång Valhallavägen. Om det känns stressigt att åka så långt, så skulle vi kunna ses i Kungsträdgården. Det finns ett café där det är tillåtet att ta med sig hunden in.

2010-04-28 @ 13:01:41
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0