hann inte med allt igår ..

jag hade lovat er att visa hur jag klipper klor och ge några enkla tips igår, men ibland hinner man
inte med allt som man hade tänkt sig och det hände mig igår. men jag ska visa er idag hur jag klipper
och filar klorna. vad man bör göra om man råkar klippa ner till pulpan i klorna eller råkar fila ner dit och
hur man ska göra för att få det att sluta blöda.

vi hörs om några timmar!
vad har ni för tips när ni klipper klorna på era hundar? klipper ni själva eller lämnar ni in hunden till en hundtrim?
och hur ofta brukar ni se till att få hundens klor klippta?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag ser fram emot att få se ditt nästa inlägg om kloklippning mm.



svar: ska vi träffas på hundkaféet Himmelska Hundar på fredag? Har du varit där tidigare?

2010-04-27 @ 20:20:13
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: anna

jag skriver inlägget idag då jag inte hann med att skriva igår. Ja det kan vi göra, nää det har jag faktiskt inte, vart ligger de?

2010-04-28 @ 09:58:57
URL: http://duochdinhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0