händelserik helg!

hej på er!
har tyvärr inte varit hemma eller haft tillgång till data så jag har kunnat uppdatera mig.
jag har varit hos min bästa kompis angelica i gnesta. hon är ägare till två pudlar, en schäfervalp som är
korsad med border collie och en häst. en riktig djurmänniska! vi har tillbringat lördagen i flen, där
hennes storasyster madeleine hade tävling i distansrytt. det innebär att man rider långa streckor till olika
"kontroller" och sen hem till start igen. det var jättekul att få följa med och titta på! och senare den dagen åkte
vi till haninge och träffade 2 kompisar. nu ska jag och pappa snart åka och handla, milo behöver nytt foder.

nu blir det dags att skriva mitt CV, behöver pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0